пятница, 25 ноября 2016 г.

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ЧИТАННІ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ



ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ЧИТАННІ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ


  Від читача автентичного професійно-орієнтованого тексту вимагаються уміння зрілого читання, що включають й іншу стратегію сприйняття того, що читається, та інший підхід до вилучення змістової інформації.

Під зрілим професійно-орієнтовним читанням іноземною мовою Г.В. Барабанова розуміє практичне володіння цим видом мовленнєвої діяльності в інтересах професії. Це означає, що іншомовне читання повинно бути засобом одержання інформації з метою її подальшого використання у професійній діяльності

Повний текст методичної розробки можна прочитати за посиланням

Комментариев нет:

Отправить комментарий