пятница, 11 мая 2018 г.


25 квітня у ДВНЗ «МПЕК» була проведена перша студентська науково-практична конференція з теми «Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної діяльності студентів». Проектна методика є одним з ефективних шляхів організації самостійної роботи яка передбачає, що студенти вивчають іноземну мову під час виконання проблемно – пошукових завдань, які вони отримують згідно зі своїми інтересами, здібностями, Метод проектів виник ще на початку ХХ століття і був пов’язаний з ідеями гуманістичного напрямку у філософії, які були розроблені американським філософом та педагогом Джоном Дьюї та його учнем Уил’ям Херд Килпатриком Спільна робота над проектом надихає кожного студента на творчий пошук. Отже, метою проектів є розвиток умінь самостійно конструювати свої знання, діяти креативно в інформаційному просторі, знаходити нові ідеї та презентувати їх.
У конференції брали участь студенти І-ІІІ курсів з роботами: «А. Лінкольн» (М. Мищенко, ЕП 164), « Використання написів, слоганів на одязі» (А. Марченко, МД 1711), «Мій рідний край» ( В. Тарасенко, ФП 1610), «Проектна методика» (Д. Гаркушка, ФП 1610), «The reasons of emigration» (М. Узунов, ЕП 164), «Особливості використання методу проектів на заняттях з іноземної мови» (В.Постнікова, ФП 1610), «Чому Ви обрали коледж як місто навчання?»  (Є. Жукова, ЕП 154). За результатами дослідження були зроблені комп‘ютерні презентації, де відповіді студентів були представлені у вигляді діаграм. На підставі здійсненої роботи студенти розробили  питання, вправи, а отримані результати можуть бути використанні на заняттях з іноземної мови при вивченні там «Моя майбутня спеціальність», «Студентське життя», «Країнознавство».
 Як відомо, розрізняють таки типи проектів: виробничі, інформаційно – дослідницькі, проекти – огляди, організаційно – ігрові, комбіновані.
Проекті поділяються на прості й складні; міжпредметні та монопредметні; групові й індивідуальні; короткострокові та довготермінові [1, с. 14].
Виділяють декілька етапів роботи над проектом:
1.  підготовчий (вибір та обговорення теми, планування роботи);
2.  виконавчий (збір інформації, робота з довідниками, укладення зібраного матеріалу, оформлення проекту, написання доповіді);
3.  презентаційний (інформування про важливість вибраної теми, ознайомлення з результати етапу збору та аналізу інформації, інформування про практичну діяльність під час реалізації проекту);
підсумковий (обговорення результатів проектної діяльності, оцінювання та аналіз одержаних результатів)